Odwiedza nas 196 gości oraz 0 użytkowników.

Już we wtorek 29.11.2016r. w Brain Embassy odbędzie się po raz pierwszy, organizowana przez Fundację FaniMani, innowacyjna Debata „Polskie NGO 3.0”. Wśród organizacji, które najbardziej efektywnie wykorzystują potencjał nowoczesnych rozwiązań w swoich działaniach statutowych nie mogło zabraknąć Fundacji SYNAPSIS. Zapraszamy!

Zapisy online: http://bit.ly/2gjqPNZ. Liczba miejsc ograniczona!

Spotkanie zostanie poświęcone nowoczesnym i kreatywnym rozwiązaniom technologicznym, wykorzystywanym przez organizacje działające w trzecim sektorze. Wezmą w nim udział przedstawiciele fundacji i inicjatyw społecznych, które najbardziej efektywnie wykorzystują potencjał nowoczesnych rozwiązań w swoich działaniach statutowych. Będą to m.in.: WOŚP, Fundacja Rak’n’Roll, Fundacja SYNAPSIS, Fundacja Maraton Warszawski oraz T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Wszyscy uczestnicy będą mogli dowiedzieć się jak wykorzystać innowacyjne technologie, w celu opracowania skutecznych kampanii społecznych i efektywnego zbierania środków na cele statutowe.

W warszawskim biurze co-creatingowym „Brain Embassy” o godzinie 11:00 rozpocznie się Debata „Polskie NGO 3.0”. W spotkaniu dotyczącym wykorzystania innowacyjności w celach charytatywnych oraz wpływu internetu i nowych technologii na rozwój trzeciego sektora w Polsce, wezmą udział przedstawiciele fundacji i pomysłodawców najciekawszych akcji społecznych. Każdy z nich podzieli się swoimi doświadczeniami w zakresie opracowania efektywnych kampanii społecznych, szybko docierających do odbiorców dzięki możliwościom jakie niesie internet.

- Przedstawiciel Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – wypowie się na temat „Mulitimożliwości pomocy”. Na przykładzie Wielkiego Finału WOŚP przedstawi nieograniczone możliwości pomocy, dzięki korzystaniu z dostępnych dla każdego technologii i stworzeniu wszechstronnej i komplementarnej platformy do działań charytatywnych, która angażuje w pomoc wszystkich Polaków.

- Przedstawiciel Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj życie poruszy temat „Odwaga w sieci”. W swojej wypowiedzi odniesie się do stosowania niestandardowych i odważnych przekazów informacyjnych, które zmieniają schemat myślenia na temat choroby nowotworowej, przy użyciu social mediów, na przykładzie kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”.

- Przedstawiciel Fundacji SYNAPSIS zgłębi temat „Mniej stereotypowi”. Na przykładzie kampanii „Autyzm wprowadza zmysły w błąd” opartej na sugestywnych viralach krążących w internecie z udziałem Bartłomieja Topy, wypowie się na temat wykorzystywania nowych technik przekazu, w celu edukacji czym jest autyzm oraz zmiany myślenia o osobach dotkniętych tym zaburzeniem.

- Przedstawiciel T –Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami odniesie się do tematu „Aktywni dla wspólnego celu”, w którym wypowie się na temat wykorzystania środków marketingowych w ramach nowoczesnego CSRu i budowania emocjonalnej więzi z klientami, przy osiąganiu wspólnego celu charytatywnego, na przykładzie akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami.

- Przedstawiciel Fundacji Maraton Warszawski – „Więcej niż bieganie”, wypowie się na temat zaangażowania środowiska biegaczy i wykorzystania ich pasji do biegania, przy użyciu kanałów social mediowych, w celu wsparcia jednej z 6 charytatywnych organizacji, na przykładzie akcji „Biegam Dobrze”.

- Przedstawiciel Fundacji FaniMani – poruszy temat „Świadomość pełna korzyści”. Gdzie na przykładzie serwisu FaniMani.pl opowie o bezkosztowym sposobie wspierania NGO, podczas zakupów online oraz odnalezieniu wspólnej płaszczyzny dla trzeciego sektora i biznesu.

Dzięki dwupanelowej formie debaty wszyscy uczestnicy spotkania będą mogli aktywnie wziąć udział w rozmowach, z których w jasny sposób dowiedzą się jak wykorzystać innowacyjne technologie w celu opracowania skutecznych kampanii społecznych. Z kolei w drugiej części uzyskają odpowiedzi na pytania: skąd i jak pozyskać fundusze? – czyli poznają nowoczesne metody, efektywnego zbierania środków na cele statutowe.

Organizatorem i pomysłodawcą Debaty „Polskie NGO 3.0” jest Fundacja FaniMani, która wspiera inne organizacje społeczne w zbieraniu funduszy na działania statutowe. Swoją misję realizuje m.in. przez prowadzenie serwisu FaniMani.pl, gdzie każdy może - bez dodatkowych wydatków - wspierać wybraną organizację pozarządową przy okazji zakupów w ponad 800 sklepach internetowych. Wystarczy wskazać, na rzecz której organizacji sklep ma przekazać cześć (średnio 2,5%) wydanych przez nas pieniędzy. Ścisła współpraca z otoczeniem biznesowym pozwala FaniMani oferować narzędzia, które pomagają w zbieraniu pieniędzy bez ryzyka i kosztów, zarówno dla osób pomagających, jak i dla adresatów pomocy finansowej, podczas standardowych zakupów online. Ponadto Fundacja angażuje się w tworzenie nowoczesnych narzędzi dedykowanych trzeciemu sektorowi: serwis płatniczy FaniPay czy usługi tworzenia zbiórek.

„Liczymy, że wnioski z naszej debaty zostaną dostrzeżone przez trzeci sektor, a wskazówki udzielone przez naszych głównych gości przyczynią się do poprawy sytuacji polskich NGO” – Norbert Wierbiłowicz prezes zarządu Fundacji FaniMani.

Partnerem wydarzenia jest The Brain Embassy. Obiekt ten nie został wybrany przypadkowo. To pierwsze biuro co-creatingowe w Polsce, w którym pracują, spotykają się oraz dzielą swoimi pomysłami i doświadczeniem przedstawiciele różnych światów - korporacji, małych i średnich firm, start-up’ów oraz freelancerzy. To wyjątkowe miejsce o powierzchni 1700 m2 zostało zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy w tworzeniu przestrzeni, które wspierają naturalne powstawanie społeczności, twórczą współpracę między jej członkami oraz rozwój innowacyjnych pomysłów.