Odwiedza nas 235 gości oraz 0 użytkowników.

2 kwietnia z inicjatywy Fundacji SYNAPSIS polska branża nieruchomości wzięła udział w globalnej akcji „Light it up blue” (Na niebiesko dla autyzmu). W geście solidarności z osobami z autyzmem na niebiesko zaświeciło 80 budynków w całej Polsce. W ten sposób branża nieruchomości zainaugurowała swój udział w miesiącu świadomości autyzmu.

ŚWIEĆ
„Na niebiesko dla autyzmu” to polska adaptacja akcji „Light it up blue” zapoczątkowanej w 2011 roku przez amerykańską organizację Autism Speaks. Od kilku lat przyłączają się do niej także właściciele, doradcy, zarządcy i fundusze inwestycyjne związane z polskim rynkiem nieruchomości. W tym roku w niebieskiej iluminacji wzięło udział około 80 budynków ponad 20 Przyjaciół Fundacji SYNAPSIS.

- W tym roku w iluminacji wzięło udział 27 budynków zarządzanych przez naszą firmę. Niebiesko było nie tylko w Warszawie, ale także we Wrocławiu, Gdańsku, Lubinie, Iławie, czy Pabianicach – mówi Christopher Rasiewicz, Partner, Dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami w firmie Cushman & Wakefield.

Warszawskie iluminacje Partnerów akcji wyznaczały trasę spaceru „O co chodzi z tym niebieskim?”. Ponad 40 spacerowiczów, w tym rodziny osób z autyzmem, wzięło udział w wieczornej przechadzce po niebieskiej stolicy. Trasa wiodła wzdłuż budynków Mokotowska Square, Muzeum Narodowe, Astoria Premium Offices, Moniuszki 1a, Jasna 26, Pałac Kultury i Nauki, Rondo 1, Q22, Atrium International, Atrium Tower, PRIME Corporate Center i Warsaw Spire.

EDUKUJ
Firmy z branży nieruchomości wspierają także działania edukacyjne realizowane przez Fundację SYNAPSIS. W marcu i kwietniu w budynkach biorących udział w iluminacji rozpowszechniane były plakaty i ulotki kampanii, której hasło brzmi: Nie bądź zielony w temacie autyzmu. W kwietniu bądź niebieski!

Firmy BNP Paribas Real Estate Poland, Colliers International, Knight Frank i Savills organizują z tej okazji warsztaty dla swoich pracowników z udziałem ekspertów z Fundacji SYNAPSIS.

- Warsztat „Czy to może być autyzm?” organizujemy głównie z myślą o naszych pracownikach i ich rodzinach. Troska o nich stanowi istotną część tego, kim jesteśmy - mówi Agata Błaszkiewicz, dyrektor ds. HR z firmy Colliers International.

WSPIERAJ
- Słowo „synapsis, czyli z greckiego połączenie, najlepiej odzwierciedla charakter naszej organizacji. Od 1989 roku codziennie przekonujemy się, że naszą największą siłą są połączeni z nami ludzie. To właśnie dzięki nim dajemy osobom z autyzmem nadzieję na lepsze życie – tak Łukasz Kościuczuk z Fundacji SYNAPSIS mówi o zaangażowaniu Partnerów z branży nieruchomości, którzy w kwietniu zachęcają do wpierania działań realizowanych przez Fundację.

3 kwietnia w Muzeum Narodowym w Warszawie Fundacja SYNAPSIS wręczyła jednemu z Partnerów akcji – firmie Knight Frank – honorową statuetkę „Martynkę”, przyznawaną za zaangażowanie i wieloletnie wspieranie inicjatyw na rzecz osób z autyzmem.

- „Martynka” to symbol działań dobrych, szlachetnych i pięknych. To dla nas wyjątkowe wyróżnienie. Cieszymy się, że dzięki naszej pomocy Fundacja SYNAPSIS może zmieniać na lepsze świat dla osób z autyzmem – mówi Monika Dębska-Pastakia, Prezes i Partner firmy Knight Frank. 

2 kwietnia ponad 80 budynków 🏢 Przyjaciół Fundacji SYNAPSIS 💙 zaświeciło "Na niebiesko dla autyzmu" / #LightItUpBlue inaugurując miesiąc śwadomości autyzmu. Dołącz: świeć 💡 edukuj 📘 wspieraj 🎁 www.synapsis.org.pl 🎥 SkyConcept 🚀 #fundacjasynapsis #pomoc #autyzm #dzieńautyzmu #miesiącautyzmu #waad #liub #naniebiesko #naniebieskodlaautyzmu #świeć #edukuj #wspieraj #skyconcept

Opublikowany przez Fundacja SYNAPSIS na 6 kwietnia 2017