konferencja autyzm top banner

Odwiedza nas 547 gości oraz 0 użytkowników.

praca1

Fundacja SYNAPSIS poszukuje Asystenta/Asystentki Zarządu Fundacji

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w przyjaznej organizacji pozarządowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu (po okresie próbnym)
  • możliwość udziału w unikatowych projektach polskich i zagranicznych zmieniających życie osób z autyzmem
  • dużą samodzielność
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w Warszawie, na terenie Pola Mokotowskiego

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność przygotowywania pism urzędowych i projektów umów
  • wykształcenie wyższe
  • umiejętność planowania i koordynacji wielu zadań
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość
  • samodzielność, odpowiedzialność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • znajomość języka angielskiego

Zakres obowiązków:

  • obsługa administracyjna pracy Zarządu Fundacji
  • opracowywanie dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych
  • zapewnienie sprawnej komunikacji wewnątrz firmy
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i pracowników w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych
  • organizacja kalendarza, koordynacja spotkań i wideokonferencji
  • organizacja podróży służbowych
  • obsługa gości i spotkań w siedzibie Fundacji
  • prowadzenie korespondencji i zarządzanie pocztą
  • zapewnienie obiegu dokumentów

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz formularza informacyjnego: Zgoda i obowiązek informacyjny dla Kandydata na adres: i.broczkowska@synapsis.org.pl . W tytule maila należy wpisać: imię i nazwisko_Asystent Zarządu.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.