Odwiedza nas 223 gości oraz 0 użytkowników.

Zapraszamy do rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. administracji biura

Miejsce pracy:
Pierwsze Niepubliczne Przedszkole Terapeutyczne Fundacji SYNAPSIS
ul. Siemińskiego 21 Warszawa

Wymagania:

  • wykształcenie min średnie;
  • doświadczenie w koordynowaniu biura ( sekretariatu przedszkola ),
  • doświadczenie w pracach administracyjnych,
  • biegła obsługa urządzeń biurowych;
  • współpraca w zespole;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie;

Zadania:

  1. Koordynacja pracy sekretariatu Przedszkola SYNAPSIS;
  2. Przygotowanie pism/ sprawozdań / raportów;
  3. Przygotowanie grafików pracy kadry merytorycznej
  4. Przygotowanie dokumentacji formalnej w ramach rozliczeń oświatowych
  5. Współpraca z działem kadrowym Fundacji;
  6. Współpraca z oferentami w ramach działań administracyjnych;
  7. Koordynacja zespołu z w zakresie realizacji powierzonych zadań ;
  8. Ścisła współpraca z kadrą Przedszkola i pracownikami Fundacji SYNAPSIS
  9. Wspomaganie działań w ramach realizowanych projektów

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 1 etatu
  • pracę w największej i jednej z najprężniej działających w Polsce organizacji pozarządowych, zajmującej się problematyką autyzmu

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: przedszkole@synapsis.org.pl

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.