pantwo pawlusowie

Odwiedza nas 343 gości oraz 0 użytkowników.

Aktualności

Fundacja SYNAPSIS nr KRS 0000045919 z siedzibą w Warszawie przy ul. Ondraszka 3, na podstawie decyzji nr 455/2013 z dnia 18 listopada 2013 r. wydanej przez Ministra Administracji i Cyfryzacji w dniach od 1 grudnia 2013 r. do 31 maja 2014 r. prowadziła zbiórkę publiczną. Celem zbiórki było zebranie środków pieniężnych, z przeznaczeniem na uruchomienie przez Fundację SYNAPSIS nowatorskiego, ogólnopolskiego programu wczesnego wykrywania autyzmu u niemowląt i małych dzieci oraz wspomagania ich rozwoju.

Zbiórka publiczna została przeprowadzona w formie:

  • dobrowolnej wpłaty na wyodrębnione konto bankowe BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. 91 1600 1169 0003 0132 3566 4161 i wyniosła łącznie: 11 544,01 zł (jedenaście tysięcy pięćset czterdzieści cztery złote i jeden grosz)
  • dobrowolnych datków do skarbon stacjonarnych, umieszczonych w obiektach za zgodą właścicieli i wyniosła łącznie: 304,51 zł (trzysta cztery złote i pięćdziesiąt jeden groszy)
  • wysyłki wiadomości tekstowych typu sms o treści „POMOC" na nr 73 565 i wyniosła łącznie: 97 731,33 zł (dziewięćdziesiąt siedem tysięcy siedemset trzydzieści jeden złotych i trzydzieści trzy grosze)
  • licytacji przedmiotów za pośrednictwem Programu Trzeciego Polskiego Radia i wyniosła łącznie: 279 730 zł (dwieście siedemdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset trzydzieści złotych)

W wyniku zbiórki publicznej Fundacja SYNAPSIS pozyskała kwotę 389 309,85 zł (trzysta osiemdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta dziewięć złotych i osiemdziesiąt pięć groszy).

Zebrane środki pieniężne pochodzące ze zbiórki publicznej Fundacja SYNAPSIS przeznaczyła na realizację następujących zadań programu Wczesnego Wykrywania Autyzmu u Niemowląt i Małych Dzieci oraz wspomagania ich rozwoju:

  • wynagrodzenie dla specjalisty opracowującego i realizującego ewaluację projektu – 1 238,29 zł (jeden tysiąc dwieście trzydzieści osiem złotych i dwadzieścia dziewięć groszy)
  • wynagrodzenie zatrudnienia rozszerzonej kadry lekarskiej i psychologiczno – pedagogicznej zajmującej się diagnostyką w Ośrodku Fundacji SYNAPSIS – 53 475,88 zł (pięćdziesiąt trzy tysiące czterysta siedemdziesiąt pięć złotych i osiemdziesiąt osiem groszy)
  • uruchomienie interaktywnego serwisu dla rodziców, lekarzy i innych specjalistów zajmujących się dziećmi w pierwszych etapach ich życia – 1 973,10 zł (jeden tysiąc dziewięćset siedemdziesiąt trzy złote i dziesięć groszy)
  • wynagrodzenie dla osób organizujących i realizujących spotkania na rzecz powszechnego wprowadzenia badań przesiewowych, w tym opracowanie i dystrybucja materiałów informacyjnych – 6 297,55 zł (sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt siedem złotych i pięćdziesiąt pięć groszy)

Na realizację określonych zadań programu Wczesnego Wykrywania Autyzmu u Niemowląt i Małych Dzieci oraz wspomagania ich rozwoju Fundacja SYNAPSIS przeznaczyła łącznie 62 984,82 zł (sześćdziesiąt dwa tysiące dziewięćset osiemdziesiąt cztery złote i osiemdziesiąt dwa grosze).

Koszty związane z przeprowadzeniem zbiórki publicznej wyniosły łącznie 44 729,62 zł (czterdzieści cztery tysiące siedemset dwadzieścia dziewięć złotych i sześćdziesiąt dwa grosze) z podziałem na następujące rodzaje:

  • przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych (produkcja spotu, sesja zdjęciowa, przygotowanie grafiki, landing page, druk billboardów) – 11 081,44 zł (jedenaście tysięcy osiemdziesiąt jeden złotch i czterdzieści cztery grosze)
  • dystrybucja materiałów informacyjnych i promocyjnych (montaż billboardów, emisja spotu w internecie, kinach, telewizji itp.) – 33 648,18 zł (trzydzieści trzy tysiące sześćset czterdzieści osiem złotych i osiemnaście groszy)

Na realizację określonego celu i przeprowadzenie zbiórki publicznej Fundacja wydatkowała w sumie 107 714,44 zł (sto siedem tysięcy siedemset czternaście złotych i czterdzieści cztery grosze).

Pozostała kwota 281 595,41 zł (dwieście osiemdziesiąt jeden tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt pięć złotych i czterdzieści jeden groszy) zostanie wydatkowana do 31 lipca 2015 r. zgodnie z harmonogramem wydatkowania środków pochodzących ze zbiórki publicznej w rozbiciu na poszczególne zadania zgodnie z celem wskazanym w decyzji nr 455/2013 z dnia 18 listopada 2013 r. wydanej przez Ministra Administracji i Cyfryzacji.

Zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 15 marca 1933 r. o zbiórkach publicznych (DZ.U. Nr 22, poz. 162 z późn. zm.) osoby organizujące i przeprowadzające zbiórkę nie otrzymały za te czynności wynagrodzenia.
Zebrane środki finansowe zostały i będą wydatkowane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Fundacja SYNAPSIS składa wielkie podziękowania wszystkim darczyńcom i innym osobom, którzy włączyli się w organizację i przebieg zbiórki. Wasza hojność i otwarte serca sprawią, że każde małe dziecko otrzyma szansę na profesjonalną pomoc w zakresie wczesnego wykrywania autyzmu.

plakatENEA Poznań Triathlon 2014 będzie wydarzeniem jakiego w Poznaniu jeszcze nie było. Mistrzostwa Polski na długim dystansie, rekordowa frekwencja zawodników i kibiców, oraz silna obsada z Chrisem McCormackiem, wielokrotnym mistrzem świata – to tylko kilka z elementów, które świadczą o wyjątkowości tej imprezy. Gdy dodamy do tego liczne wydarzenia towarzyszące, to możemy być pewni, że triathlonowy weekend (26-27 lipca) wpisze się w historię Poznania.

Ponad 2500 uczestników (łącznie na dystansie krótkim i długim) wystartuje w największej z ogólnopolskiego cyklu 7 imprez triathlonowych – ENEA Poznań Triathlon. O tym, jaką popularność w świecie triathlonu zyskały poznańskie zawody najlepiej świadczy fakt, że na starcie staną reprezentanci aż 23 krajów, m.in. Francji, Hiszpanii, Ukrainy, Australii, Japonii, USA, czy Luksemburga.

Walczą o mistrza

Sukces zeszłorocznego triathlonu w Poznaniu pozytywnie wpłynął na decyzję Polskiego Związku Triathlonu o rozegraniu tegorocznych Mistrzostw Polski na dystansie długim właśnie w stolicy Wielkopolski. Dla wielu profesjonalnych zawodników ENEA Poznań Triathlon to więc impreza docelowa, do której szykują się cały sezon. Na starcie zobaczymy czołówkę polskiego triathlonu, m.in. Filipa Przymusińskiego – obecnego lidera ENEA Tri Tour oraz wielokrotnego medalistę Mistrzostw Polski czy Kacpra Adama, który prezentuje wysoką formę w tym sezonie (dwukrotnie zwyciężył już w zawodach z cyklu ENEA Tri Tour – na długim dystansie JBL Triathlon Sieraków i krótkim dystansie Unity Line Triathlon Szczecin). O zwycięstwo będą walczyć w niedzielę nie tylko sami Polacy. Warto zwrócić uwagę na utalentowanych ukraińskich triathlonistów z Doroshem Nazarem na czele.

Największym faworytem na długim dystansie i gwiazdą ENEA Poznań Triathlon będzie Chris McCormack. Do jego najważniejszych osiągnięć należą dwa tytuły mistrza świata (w zawodach na licencji IRONMAN®) oraz mistrza świata na dystansie olimpijskim. – Śmiało można powiedzieć, że Chris McCormack to żywa legenda światowego triathlonu. Lista jego sukcesów jest bardzo długa. Cieszę się, że zawodnik tej klasy zawita do Polski i weźmie udział w ENEA Poznań Triathlon – mówi Wojciech Kruczyński, dyrektor Endu Sport i współorganizator ENEA Poznań Triathlon. – Mam nadzieję, że za rok „Macca" powróci do stolicy Wielkopolski z innymi triathlonistami, którzy stanowią czołówkę światowego triathlonu.

Pasjonaci na start

Mimo startu utytułowanych zawodników, największą i zarazem najważniejszą grupą zawodników będą pasjonaci sportu. Wśród uczestników warto wymienić Ryszarda Grobelnego, Prezydenta Miasta Poznania, który wystartuje na dystansie długim. Znanych osobistości nie zabraknie również na dystansie krótkim. O obronę wysokiej pozycji w cyklu ENEA Tri Tour będzie walczył m.in. Maciej Dowbor. Pojawią się również stali bywalcy dużych wydarzeń sportowych, czyli Team Biegiemnapomoc.pl. Swój udział w zawodach zapowiedzieli: Iwona Guzowska – wielokrotna mistrzyni świata i Europy w Kick-boxingu i boksie oraz aktor i reżyser – Piotr Nowak. Inicjatywa „Biegiem na pomoc" działa na rzecz promocji wiedzy o autyzmie. Wśród ambasadorów akcji „Biegiem na pomoc" wystartują również paratriathloniści Marcin Suwart i Jarosław Skiba, dla których występ w poznańskiej imprezie jest elementem przygotowań do paraolimpiady w Rio de Janeiro.

– Obsada zawodów świadczy o tym, że kibice staną się nad Maltą świadkami niesamowitej, sportowej rywalizacji. Mamy głównego faworyta do zwycięstwa oraz mocną grupę pościgową, która będzie chciała zaprezentować się z jak najlepszej strony – mówi o ENEA Poznań Triathlon Wojciech Kruczyński – Tegoroczną imprezą chcielibyśmy pokazać, że Poznań jest prawdziwą stolicą polskiego triathlonu, jak również przybliżyć się do organizacji zawodów na licencji IRONMAN®. ENEA Poznań Triathlon to jednak nie tylko zawody sportowe, ponieważ przez cały weekend będzie czekała na kibiców moc atrakcji – dodaje.

Dziecięce emocje

Pierwsza atrakcja szykowana jest już na 25 lipca. W przeddzień oficjalnego startu ENEA Poznań Triathlon odbędzie się ENEA TRI KIDS 2014, czyli mini triathlon dla najmłodszych. Młodzi zawodnicy wystartują w trzech kategoriach wiekowych, z których każda będzie miała do pokonania inny dystans. Dla najmłodszych (7-8 lat) zaplanowano 25 m pływania, 1000 m trasy rowerowej i 400 m biegu. Kolejne dwie grupy wiekowe (9-10 i 11-12 lat) pokonają po 50 m trasy pływackiej oraz odpowiednio dwukrotnie i trzykrotnie dłuższą trasę kolarską. Natomiast trasa biegowa będzie zwiększać się odpowiednio o 200 m. Każdy z uczestników sportowej zabawy otrzyma pamiątkowy medal oraz zestaw upominków od firmy ENEA.

Latać niczym Ironman

ENEA Poznań Triathlon to kolejne zawody z cyklu ENEA Tri Tour, które uświetnią akrobacje flyboard. Niezwykle widowiskowe pokazy tej młodej dyscypliny sportu zapewniają ekstremalne emocje i doskonale wpisują się charakterystykę zawodów triathlonowych. Ekipa z Fly-board.pl jest już doświadczona w pokazach dla „ludzi z żelaza". Swoimi występami cieszyła kibiców w Sierakowie i Kołobrzegu.

Atrakcje z ENEĄ

– Triathlon to jedna z dyscyplin sportowych, które wspiera ENEA. Jego potencjał jest dla nas oczywisty. Ta kombinacja trzech elementów: pływania, jazdy na rowerze i biegu wymaga żelaznego zdrowia i konsekwencji w treningu. To sport trudny, wymagający ogromnej energii, samodyscypliny i systematyczności. Są to cechy, które podziwiamy u zawodowców i które chcemy naśladować w naszej codziennej pracy – mówi Grzegorz Kinelski, wiceprezes ENEA S.A. – ENEA jest sponsorem tytularnym całego cyklu zawodów, a także poznańskiego triathlonu. Przygotowaliśmy dla naszych klientów wiele atrakcji – zapraszamy do specjalnej strefy nad Jeziorem Maltańskim – podkreśla Grzegorz Kinelski.
Moc atrakcji dla uczestników, ich rodzin oraz kibiców przygotował również sponsor tytularny – firma ENEA. Główną z nich będzie Strefa ENEI, z której będzie mógł skorzystać każdy, kto pojawi się w weekend nad Jeziorem Maltańskim: gry, zabawy, strefa chill-out. Z myślą o najmłodszych odbędą się także warsztaty edukacyjne, podczas których mali sympatycy triathlonu będą mogli poznać tajniki energii (np. poprzez uzyskiwanie prądu z mini-wiatraków).

Wielkie zakończenie

Gdy po sportowych emocjach powoli zacznie opadać adrenalina, na zakończenie ENEA Poznań Triathlon 2014 wystąpi zespół Myslovitz. Ich muzyka pozwoli wszystkim na pozostanie na wysokich obrotach do samego końca imprezy. Jeżeli komuś zabraknie wrażeń – po koncercie odbędzie się jeszcze efektowny pokaz sztucznych ogni.

Harmonogram ENEA Poznań Triathlon 2014:

PIĄTEK 25.07.2014
12:00 - 20:00 - targi EXPO sprzętu sportowego
16:00 - 22:00 - wstawianie rowerów do strefy zmian - dystans krótki
19:00 - odprawa techniczna dla zawodników ENEA Poznań Triathlon na dystansie krótkim

SOBOTA 26.07.2014
7:00 - 20:00 - wydawanie pakietów startowych - dystans długi
7:00 - 20:00 - targi EXPO sprzętu sportowego
8:00 - oficjalne rozpoczęcie zawodów na dystansie krótkim
9:00 - start pierwszej grupy ENEA Poznań Triathlon na dystansie krótkim
12:30 - 16:00 - odbiór rowerów dla zawodników dystansu krótkiego
14:30 - ceremonia wręczenia nagród ENEA Poznań Triathlon na dystansie krótkim
16:00 - 22:00 - wstawianie rowerów do strefy zmian - dystans długi
19:00 - odprawa techniczna dla zawodników ENEA Poznań Triathlon na dystansie długim

NIEDZIELA 27.07.2014
7:00 – 14:00 - targi EXPO sprzętu sportowego
8:00 - oficjalne rozpoczęcie zawodów na dystansie długim
8:30 - przeprowadzenie na start zawodników dystansu długiego
09:00 – start ENEA Poznań Triatlon na dystansie długim
14:00 - 18:00 - odbiór rowerów dla zawodników dystansu długiego
20:30 – koncert zespołu Myslovitz – scena zawodów
22:30 – pokaz sztucznych ogni

Kalendarz wszystkich imprez w ramach ENEA Tri Tour:

31.05-01.06.2014 JBL Triathlon Sieraków
20.06. 2014 Triathlon Kołobrzeg
06.07.2014 Unity Line Triathlon Szczecin
26-27.07.2014 ENEA Poznań Triathlon
15-17.08.2014 Tour de Tri (Piła )
31.08.2014 Panasonic Evolta Triathlon (Borówno)
06-07.09.2014 Prime Food Triathlon Przechlewo

O ENEA TRI TOUR
Każda z imprez należących do ENEA Tri Tour będzie miała unikalny charakter, a cały cykl podsumowany zostanie na uroczystej gali kończącej sezon. ENEA Tri Tour będzie klasyfikować zawodników według osiągnięć uzyskanych w poszczególnych zawodach. Liczba punktów możliwych do uzyskania w rywalizacji będzie uzależniona m.in. od wybranego przez nich dystansu. Warunkiem uczestnictwa w ENEA Tri Tour będzie start w co najmniej trzech z siedmiu imprez. Oficjalne zakończenie sezonu odbędzie się na przełomie września i października. Nagrodzonych zostanie wtedy ponad 250 zawodników. Sklasyfikowani uczestnicy ENEA Tri Tour otrzymają imienne dyplomy zaświadczające o uzyskanej lokacie wraz z rezultatami wszystkich startów. Dla najlepszych zawodników i zawodniczek w klasyfikacji generalnej oraz w poszczególnych kategoriach wiekowych przewidziano okolicznościowe puchary i nagrody. Wśród uczestników rozlosowany zostanie też samochód Volvo V40 Cross Country ufundowany przez Firmę Karlik - Autoryzowanego Dealera Volvo. Cykl ENEA Tri Tour odbywa się dzięki zaangażowaniu ENEA, Firmy Karlik - Autoryzowanego Dealera Volvo w Poznaniu i Wielkopolsce oraz dedykowanych partnerów dla każdej z imprez.

O ENEA
Podstawą działania Grupy Kapitałowej ENEA jest sprzedaż energii elektrycznej, jej wytwarzanie i dystrybucja. ENEA sprzedaje blisko 12,5 proc. energii elektrycznej wykorzystywanej w Polsce. Jej sieć dystrybucyjna oplata 20 proc. powierzchni kraju, zaopatrując w energię mieszkańców zachodniej i północno-zachodniej Polski. Co dwunasty Polak korzysta z energii wytwarzanej przez elektrownie Grupy Kapitałowej ENEA. Elektrownia w Kozienicach to największy krajowy wytwórca energii wytwarzanej z węgla kamiennego. ENEA prowadzi też kluczową z punktu widzenia polskiej energetyki inwestycję, buduje nowoczesny blok węglowy 1075 MW. Najnowocześniejsze technologie zagwarantują nie tylko bardzo dużą wydajność jednostki, ale przede wszystkim spełnienie najbardziej restrykcyjnych unijnych przepisów ekologicznych. ENEA oferuje także całą gamę usług związanych z elektroenergetyką. Liczba jej klientów przekracza 2,4 mln odbiorców, w tym ponad 2,1 mln Klientów indywidualnych oraz około 300 tysięcy Klientów biznesowych. Więcej informacji: www.enea.pl.

O ENDU SPORT
ENDU SPORT Sp. z o.o. kompleksowo organizuje różnego typu wydarzenia – zarówno masowe, jak i kameralne imprezy sportowe w kraju i zagranicą. W swoim portfolio firma posiada m.in. zakończone sukcesem maratony biegowe, imprezy dla dzieci, a przede wszystkim Triathlon Sieraków 2012 i 2013 oraz LOTTO POZnan* Triathlon 2013. Przygotowuje ponadto wydarzenia dla firm, konferencje i szkolenia. Oprócz działalności eventowej, dodatkową działalnością ENDU SPORT jest prowadzenie sklepu ENDU SHOP, który zajmuje się sprzedażą i wynajmem profesjonalnego sprzętu sportowego. Więcej informacji na stronie http://www.endusport.pl oraz http://endushop.pl.

wwadziecko- Podjęliśmy się niebywale trudnego wyzwania, którego sukces tylko w części zależy od nas. Mamy jednak nadzieję, że dzięki współpracy z innymi organizacjami pozarządowymi, instytucjami publicznymi i darczyńcami uda nam się osiągnąć cel. A jest nim samodzielne życie tysięcy dzieci zagrożonych autyzmem – tymi słowami Michał Wroniszewski, prezes Fundacji SYNAPSIS relacjonuje postęp budowy nowatorskiego programu wczesnego wykrywania autyzmu u małych dzieci.

- Pięcioletni program wczesnego wykrywania autyzmu jest realizowany we współpracy z instytucjami z różnych miejsc w Polsce: organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób z autyzmem, ośrodkami i poradniami klinicznymi, organami samorządu i administracji publicznej. W ramach programu prowadzone są działania kliniczne, szkoleniowe, rzecznicze, informacyjne, ale także ewaluacyjne i promocyjne. To duże przedsięwzięcie, które wymaga bardzo dużych nakładów finansowych. Jesteśmy przekonani jednak, że warto podjąć ten trud. Przecież stawką jest samodzielne życie dzieci zagrożonych autyzmem – mówi psychiatra Michał Wroniszewski, prezes Fundacji SYNAPSIS.

Uruchomienie programu było możliwe dzięki zrealizowanej w grudniu ubiegłego roku kampanii „Dziecko Ci nie powie ...", podczas której Fundacja SYNAPSIS zebrała ok 400 tys. zł na uruchomienie programu. Obecność kampanii na antenie Trójki w ramach akcji „Święta bez granic 2013" pozwoliła także nagłośnić problem autyzmu.

- Mimo tego, że kampania „Dziecko Ci nie powie ..." miała przede wszystkim charakter fundraisingowy, a właściwe działania informacyjno-edukacyjne programu skierowane do rodziców są jeszcze przed nami, to już teraz odnotowujemy zdecydowanie więcej zgłoszeń od rodziców zaniepokojonych rozwojem swoich dzieci. Niestety, Fundacja SYNAPSIS nie jest w stanie objąć opieką wszystkich. Dlatego jednym z pierwszych działań programu jest wzmocnienie zespołu klinicznego Fundacji oraz zaplanowane na lipiec br. dużego szkolenia dla 120 specjalistów z całej Polski. Stosowania narzędzi umożliwiających wykrywanie bardzo wczesnych objawów nieprawidłowości w zakresie komunikowania się oraz rozwoju społecznego będzie ich uczyć dr Josephine Barbaro z Uniwersytetu La Trobe w Australii – informuje Joanna Grochowska, konsultant merytoryczny programu.

Tegoroczne badania przesiewowe zostaną zrealizowane we współpracy z miejskimi żłobkami w Zielonej Górze, Opolu, Białej Podlaskiej, Krakowie, Warszawie, Białymstoku, Lublinie, Łodzi i Poznaniu. Badania będą prowadzone bezpłatnie przez przeszkolonych pracowników żłobków, a rodzic każdego dziecka po badaniu otrzyma informację zwrotną o jego wyniku i ewentualnej potrzebie konsultacji specjalistycznej w przypadku dzieci, które prezentowałyby niepokojące objawy. Do końca 2014 roku przebadanych zostanie 2000 dzieci.

- Aby dotrzeć z informacjami o programie do jak największej grupy osób, planujemy także uruchomienie we wrześniu strony internetowej programu, na której udostępnione zostaną różnorodne materiały zarówno dla rodziców zaniepokojonych rozwojem swoich dzieci, jak i profesjonalistów zajmujących się diagnozowaniem i wczesną interwencją. m.in. interaktywne narzędzia do badań przesiewowych dla rodziców zaniepokojonych rozwojem swojego dziecka – dodaje Grochowska.

- Wczesna diagnoza jest decydująca, ponieważ daje możliwość skorzystania ze specjalistycznej wczesnej interwencji. To zwiększa szanse na pozytywne efekty terapii dzieci, których rozwój przebiega nieprawidłowo. Korzyści wczesnej interwencji u dzieci z ASD (ang. autism spectrum disorder) są bezsporne i jeśli rozpocznie się ją dostatecznie wcześnie, to może to pomóc skierować dziecko bliżej typowego toru rozwojowego - tłumaczy Agata Bujnik, kierownik zespołu diagnostycznego małych dzieci.

Szacuje się, że w 2014 roku w Polsce urodzi się ok 400 000 dzieci. 15 000 maluchów z tego rocznika będzie w grupie ryzyka wystąpienia autyzmu. Autyzm zagraża kilkunastu procentom dzieci, których starsze rodzeństwo lub ktoś z rodziny ma diagnozę autyzmu. Zagrożenie autyzmem dotyczy także 25% wcześniaków z wagą urodzeniową poniżej 1500g oraz maluchów z problemami w rozwoju ruchowym w pierwszych miesiącach życia.

- Zakładamy, że w ciągu pięciu najbliższych lat, czyli do końca 2018 roku usługi związane z wczesnym wykrywaniem i wspomaganiem rozwoju będą dostępne każdemu dziecku będącemu w grupie ryzyka wystąpienia autyzmu. Poza tym chcielibyśmy, aby ponad połowa dzieci zagrożonych autyzmem za 5 lat objęta była wczesnym monitorowaniem rozwoju. Osiągnięcie tych rezultatów będzie możliwe jedynie w ramach szerokiej koalicji organizacji pozarządowych, sektora publicznego i darczyńców. Powodzenie naszej inicjatywy w pierwszych latach jest szczególnie mocno związana z tą ostatnią grupą, gdyż dopóki nie zostanie uruchomione stałe finansowanie ze środków publicznych.musimy wciąż poszukiwać środków na kontynuację rozpoczętych działań – tłumaczy Aldona Choma, koordynator programu.

Program wczesnego wykrywania autyzmu jest współfinansowany m.in. ze środków pozyskiwanych w ramach akcji „Biegiem na pomoc".

Outletowy pop-up store marki H&M zniknął z warszawskiego centrum Factory Annopol. W ciągu dwóch miesięcy klienci, robiąc zakupy, pomagali podopiecznym Fundacji SYNAPSIS. Szwedzka firma odzieżowa przekazała Fundacji 100 tysięcy złotych, wspierając tym samym jeden z realizowanych przez nią programów pomocy osobom z autyzmem.

Współpraca H&M z centrum FACTORY Warszawa Annopol na rzecz Fundacji SYNAPSIS to pierwszy tego rodzaju projekt firmy w Polsce. Koncepcja pop-up store zakłada powstanie sklepu na określony czas. Charytatywny salon marki funkcjonował w warszawskim centrum ponad dwa miesiące, podczas których klienci mogli zrobić zakupy, złożyć życzenia podopiecznym Fundacji na specjalnie przygotowanych serduszkach lub nabyć przygotowane przez nich rękodzieła.

Dochód ze sprzedaży został już przekazany Fundacji. Dzięki finansowemu wsparciu, możliwe będzie rozszerzenie oferty terapeutycznej Ośrodka „Dom i Praca" w Wilczej Górze pod Warszawą, który jest pierwszym miejscem w Polsce, łączącym pobyty domowe z pracą zawodową osób z autyzmem.

– Miło nam poinformować, że kwota 100 tysięcy złotych trafiła już na konto Fundacji SYNAPSIS. Niezależnie od deklarowanego wsparcia, w ramach wolontariatu pracowniczego, H&M zorganizuje warsztaty dla podopiecznych Fundacji w zakresie odpowiedniego doboru stroju na różne okazje, a dla tych, którzy funkcjonują na otwartym rynku pracy, szkolenia dotyczące sposobów na udaną rozmowę kwalifikacyjną. Mamy nadzieję, że wiedza, którą uczestnicy zdobędą w trakcie zajęć, okaże się przydatna w ich życiu prywatnym i zawodowym – informuje Ewa Jarzemska, Sales Market East Marketing and PR Manager, H&M.

Akcja charytatywna w Factory Annopol trwała dwa miesiące i włączyło się w nią ponad 100 tysięcy osób.

– W prowadzeniu akcji pomagała nam grupa 55 wolontariuszy, którzy nie tylko zachęcali klientów do składania życzeń podopiecznym Fundacji SYNAPSIS, ale również opowiadali o jej działalności oraz o celu tego przedsięwzięcia. Ku naszemu zaskoczeniu, na kartkach z życzeniami pojawiły się wpisy po angielsku, francusku, niemiecku, a nawet japońsku. Serduszkowymi rekordzistami okazały się dzieci, które ozdabiały swoje laurki uśmiechami, słoneczkami i innymi wspaniałymi rysunkami – mówi Joanna Grochowska, Wiceprezes Zarządu Fundacji SYNAPSIS.

H&M pop-up store został otwarty w Centrum FACTORY Warszawa Annopol 25 kwietnia, a jego zamknięcie nastąpiło 30 czerwca br. Powierzchnię przeznaczoną na sklep udostępniono na ten cel nieodpłatnie.

– Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do akcji, dzięki której osoby z autyzmem otrzymają cenne wsparcie. Dziękujemy wszystkim za okazaną pomoc i zachęcamy do dalszego wspierania podopiecznych Fundacji SYNAPSIS oraz do udziału w kolejnych akcjach społecznych. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że Factory Outlet odwiedzają nie tylko smart shopperzy, ale i smart helperzy – mówi Anna Zawadzka, Center Manager Factory Warszawa Annopol.

# # #

H&M
Firma H & M Hennes & Mauritz AB została założona w 1947 roku w Szwecji i jest notowana na NASDAQ OMX Stockholm. Koncepcją biznesową firmy jest oferowanie mody i jakości w najlepszej cenie. W grupie H&M działają także marki & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki oraz Weekday, a także koncept H&M Home. Grupa H&M ma ponad 3,200 sklepów w 54 krajach, wliczając rynki franczyzowe. W Polsce H&M obecny jest od 2003 roku i aktualnie w całym kraju funkcjonuje ponad 130 sklepów. W 2013 sprzedaż z VAT osiągnęła poziom 150,090 milionów SEK, a liczba pracowników przekroczyła 116,000.

Więcej informacji na www.hm.com.

Marka Factory
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce. Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl

serca_h&m01
serca_h&m02
serca_h&m03
serca_h&m04
serca_h&m05
serca_h&m06
serca_h&m07
serca_h&m08
serca_h&m09
serca_h&m10
serca_h&m11
serca_h&m12
serca_h&m13
serca_h&m14
serca_h&m15
serca_h&m16
serca_h&m17
serca_h&m18
serca_h&m19
serca_h&m20
serca_h&m21
serca_h&m22
serca_h&m23
serca_h&m24
serca_h&m25
serca_h&m26
serca_h&m27
serca_h&m28
serca_h&m29
serca_h&m30
serca_h&m31
serca_h&m32
serca_h&m33
serca_h&m34
serca_h&m35
serca_h&m36
serca_h&m37
serca_h&m38
serca_h&m39
serca_h&m40
serca_h&m41
serca_h&m42
serca_h&m43
serca_h&m44
serca_h&m45
serca_h&m46
serca_h&m47
serca_h&m48
serca_h&m49
serca_h&m50
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

Karty parkingowe dla osób niepełnosprawnych wydane na podstawie dotychczasowych przepisów zachowują ważność do dnia określonego jako data ważności karty, nie dłużej niż do 30 listopada 2014 r. Oznacza to, wszystkie karty parkingowe wydane przed 1 lipca 2104r. utracą ważność z dniem 1 grudnia 2014r.

Informacje na ten temat zostały zamieszczone na stronie internetowej pełnomocnika Rządu ds. osób Niepełnosprawnych, pod adresem: http://www.niepelnosprawni.gov.pl/aktualnosci/art384,nowe-zasady-wydawania-kart-parkingowych.html

Szczegółowe informacje dotyczące zmian przepisów i skutków dla wielu osób z autyzmem można znaleźć również na stronie internetowej Fundacji SYNAPSIS w dziale Ośrodek Informacyjno-Prawny, w zakładce : Informacje nie tylko dla rodzin, pod adresem: http://synapsis.org.pl/o-nas/nasze-placowki/osrodek-informacyjno-prawny/informacje-nie-tylko-dla-rodzin

Ambulatoryjny ośrodek diagnostyczno-terapeutyczny Fundacji SYNAPSIS przy ul. Ondraszka 3 w Warszawie prowadzi staż logopedyczny pod kątem pracy z małymi dziećmi i dziećmi w wieku przedszkolnym. Staż przeznaczony jest dla studentów i absolwentów logopedii i trwa od października 2014r. do grudnia 2015r. Podczas stażu logopedycznego zapewniamy szkolenie teoretyczne oraz praktyczne. Osoby zainteresowane stażem prosimy o przesłanie CV na adres: k.siwek@synapsis.org.pl.

Szkolenie teoretyczne obejmuje:

  • dwudniowe szkolenie podstawowe: „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem"
  • 13 spotkań stażowych logopedycznych (1 spotkanie w miesiącu, w sobotę)
  • kilka spotkań stażowych o tematyce terapeutycznej

Forma spotkań stażowych: wykłady, warsztaty, prezentacje.

Zakres tematyczny szkolenia teoretycznego to 40 godzin i dotyczy następujących zagadnień:

1. Prawidłowy rozwój komunikowania się i mowy a rozwój komunikowania się i mowy u dzieci ze spektrum autyzmu.
2. Trudności w zakresie kompetencji komunikacyjnych i językowych u dzieci z nierozwiniętym językiem mówionym i u dzieci z mową w trakcie rozwoju.
3. Obserwacja logopedyczna dziecka z autyzmem.
4. Strategie postępowania logopedycznego u dziecka z nierozwiniętym językiem mówionym oraz u dziecka z mową w trakcie rozwoju.
5. Budowanie kompetencji językowych u dzieci ze spektrum autyzmu z rozwiniętą mową.
6. Studium przypadków (terapia logopedyczna dziecka ze spektrum autyzmu)

Zakres szkolenia praktycznego to 50 godzin i obejmuje:

a. Udział w konsultacjach logopedycznych dzieci ze spektrum autyzmu
b. Obserwacja zajęć logopedycznych z dziećmi ze spektrum autyzmu na terenie Ośrodka i Przedszkola SYNAPSIS
c. Przeprowadzenie zajęć z dzieckiem ze spektrum autyzmu pod kierunkiem superwizora- logopedy na terenie Ośrodka.
d. Praca z dzieckiem na terenie domu / placówki pod kierunkiem superwizora – logopedy w wymiarze 30 godzin.
e. Dodatkowo udział w diagnozie nozologicznej (wywiad z rodzicami, obserwacje diagnostyczne).

Warunkiem ukończenia stażu logopedycznego jest:

  • Uczestnictwo w szkoleniu teoretycznym
  • Uczestnictwo w szkoleniu praktycznym
  • Prezentacja wniosków z samodzielnej pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu.

Staż logopedyczny jest dla uczestnika odpłatny.

 8 RnA Tomasz Swiatek19
Fot. Tomasz Świątek 

Fundacja SYNAPSIS z siedzibą w Warszawie przy ul. Ondraszka 3, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000045919 na podstawie decyzji nr AO/727/2014 Prezydent m. st. Warszawy z 15.05.2014 r. przeprowadziła zbiórkę publiczną, w wyniku której zebrano 351,66 zł (trzysta pięćdziesiąt jeden złotych i sześćdziesiąt sześć groszy) w formie dobrowolnych datków do zaplombowanych puszek kwestarskich.

Zbiórka odbyła się 24 maja 2014 podczas 8. Społecznego Rajdu Rowerowego na Rzecz Osób z Autyzm na terenie Pola Mokotowskiego oraz wzdłuż trasy rajdu. Całość zebranych środków została przeznaczona zgodnie z celem na terapie indywidualną dzieci i młodzieży z autyzmem, biorących udział w procesie terapeutyczno-rehabilitacyjnym w Fundacji SYNAPSIS.

Podział dochodu ze zbiórki publicznej:
- artykuły terapeutyczne do prowadzonych zajęć 68,72 zł (faktura nr: 1199/2014)
- materiały higieniczne do Ambulatoryjnego Ośrodka Diagnostyczno-Terapeutycznego Fundacji SYNAPSIS 282,94 zł (faktura 7514/2014)

Koszt poniesiony na organizację i przeprowadzenie zbiórki:
- nie zostały poniesione

Zebrana kwota w wysokości 351,66 zł została w całości wydatkowa zgodnie z przedstawionym powyżej zestawieniem.

Dziękujemy wszystkim wolontariuszom, którzy pomogli nam w przeprowadzeniu tegorocznej zbiórki publicznej!

piotr molecki bp kprp02 
 Fot. Piotr Molęcki/KPRP

- To, co jest z mojego punktu widzenia ważne, to poszerzenie wiedzy ludzi w naszym kraju, całego społeczeństwa, o skali problemu, tego, czym jest autyzm i z jakimi problemami borykają się osoby nim dotknięte oraz ich bliscy - mówiła w Pałacu Prezydenckim małżonka prezydenta RP Anna Komorowska, witając uczestników spotkania podsumowującego Miesiąc Wiedzy na Temat Autyzmu.

W wydarzeniu wzięły udział osoby z autyzmem, ich rodzice i opiekunowie, a także przedstawiciele organizacji pozarządowych. Uczestnicy debatowali nad dobrymi praktykami wobec osób ze spektrum autyzmu oraz nad tym, jak poprawić sytuację tej grupy.

Anna Komorowska przypomniała, że w tym roku obchodzimy nie tylko rocznicę obalenia komunizmu, ale również ćwierćwiecze organizacji działającej na rzecz osób z autyzmem i społecznej świadomości tej niepełnosprawności. Podkreśliła, że to dobry moment na refleksję i wyznaczenie w tym obszarze celów na przyszłość.

Podczas spotkania przedstawiciele środowiska mogli zaprezentować swoje osiągnięcia i doświadczenia, a także przedstawić poważne problemy, na jakie ta grupa wciąż napotyka.

Polska na niebiesko

- W przeciągu ostatnich kilku lat bardzo wiele się zmieniło; bardzo wiele osób zaangażowało się w problematykę autyzmu. To już nie są osoby z Porozumienia Autyzm Polska; powstały oddolne inicjatywy pojedynczych placówek, które próbują inicjować różnego rodzaju spotkania i zajęcia - podsumowała wydarzenia związane z Miesiącem Wiedzy na Temat Autyzmu Agnieszka Haremska ze Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO.

O tym, jak świętowano tegoroczny Dzień Świadomości Autyzmu i Miesiąc Wiedzy na Temat Autyzmu, opowiadali przedstawiciele i przedstawicielki Fundacji: SYNAPSIS, Jaś i Małgosia, Mada, Wspólnota Nadzieja i Nowa Nadzieja. Oprócz spektakularnych obchodów w Warszawie, których symbolem stał się podświetlony na niebiesko Pałac Kultury i Nauki i w które zaangażowali się znani artyści, tacy jak Kazik Staszewski czy Marcin Dorociński, zaprezentowano również to, co działo się w mniejszych miejscowościach, m.in. w Kaliszu.

Przejdź na www.niepelnosprawni.pl i przeczytaj pełną relację autorstwa Mateusza Różańskiego.

1
2
3
4
5
6
8
9
10
11
12
13
14
15
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Fot. Piotr Molęcki/KPRP

8 Rajd na Autyzm30Po raz ósmy razem z 1000 osób przejechaliśmy głównymi ulicami stolicy, pokazując w ten sposób, że osoby z autyzmem żyją wśród nas.

Dziękujemy Wam wszystkim - uczestnikom, którzy przejechali tych 11 dobroczynnych kilometrów, naszym wolontariuszom pomagającym w dniu imprezy, a także partnerom, którzy wsparli naszą inicjatywę oraz stołecznym urzędnikom za profesjonalizm i życzliwość w uzyskiwaniu niezbędnych pozwoleń. Dzięki tak dobrej współpracy zebraliśmy wspólnie 80 tys. zł na terapię naszych podopiecznych.

Czytaj więcej: 8. Rajd na Autyzm już za nami!

sierakow dZaplanowany już w ten weekend JBL Triathlon Sieraków na stałe wpisał się już w harmonogramy imprez sportowych i podbił serca miłośników triathlonu. W tym roku – dzięki zaangażowaniu reprezentacji „Biegiem na pomoc" – zawody będą okazją do tego, by wesprzeć szczytny cel i dobrze się bawić. Ze względu na rekordową frekwencję uczestników i zwiększone limity startowe, akcję będzie mogło wspomóc nawet ponad 1600 „ludzi z żelaza".

Czytaj więcej: Ambasadorzy "Biegiem na pomoc" w JBL Triathlon Sieraków

pyd foto logoW piątek 30 maja o godzinie 20.30 w Skwerze na Krakowskim Przedmieściu obędzie się finałowa Gala Papaya Young Directors, konkursu którego partnerem była Fundacja SYNAPSIS. W Gali udział wezmą twórcy filmowcy, sponsorzy i partnerzy wydarzenia. Wszyscy chętni i zainteresowani mogą zobaczyć transmisję live na świeżym powietrzu.

FPM 3217 
 Fot. Patrycja Mic

Byłoby świetnie, gdyby ludzie przestali kierować się pierwszym wrażeniem. Poczytali coś autyzmie. Nie spieszyli się w trakcie rozmowy, poświęcili trochę czasu, żeby nas poznać. Bo przecież Aspi są bardzo różni! - przekonuje Jan Grzesiek, wolontariusz Fundacji SYNAPSIS.

Czytaj więcej: - Zmiany są potrzebne - wywiad dla "Charakterów" z Janem Grześkiem

konferencja 17-05-2014 rep 17 
 Fot. Patrycja Mic

O sukcesach, wyzwaniach i nadziejach w pracy z osobami ze spektrum autystycznym opowiada Joanna Grochowska, psycholog, wiceprezes Zarządu Fundacji SYNAPSIS obchodzącej w tym roku 25-lecie istnienia.

Czytaj więcej: - Autyzm to ogromne wyzwanie - wywiad dla "Charakterów" z Joanną Grochowską

 

 FPM 4003
 Fot. Patrycja Mic

Budujmy świadomość społeczną w nadziei na zmiany – O potrzebie zmian w systemach edukacji i opieki nad osobami z autystycznym spektrum mówi Michał Wroniszewski - psychiatra, społecznik, prezes Zarządu Fundacji SYNAPSIS.

Czytaj więcej: - Budujmy świadomość społeczną w nadziei na zmiany! - wywiad dla "Charakterów" z Michałem...

Fundacja SYNAPSIS objęła patronatem konferencję szkoleniową "Od kontaktu do rozwoju języka przez przekaz wspomagany AAC-Piktogramy" organizowaną przez Pracownię alternatywnej komunikacji wizualnej.

Czytaj więcej: Fundacja SYNAPSIS patronem konferencji "Od kontaktu do rozwoju języka przez przekaz wspomagany...

guzowska topa git 2013Już w najbliższą niedzielę 25 maja Iwona Guzowska, Bartek Topa, Piotr Nowak i Robert Rozmus – ambasadorzy akcji „Biegiem na pomoc" – wystartują w zawodach Garmin Iron Triathlon w Piasecznie. Swój start na dystansie ¼ Ironman zadedykują osobom z autyzmem.

Czytaj więcej: Ambasadorzy akcji „Biegiem na pomoc” wystartują w Garmin Iron Triathlon Piaseczno

logo8rna 640x48024 maja o godzinie 14.00 z Pola Mokotowskiego wyruszy 8. Rajd na Autyzm. Za każdy kilometr przejechany przez uczestnika, który uprzednio dokonał rejestracji na http://rajdnaautyzm.pl/, Fundacja SYNAPSIS otrzyma od Fundacji Orange 7 zł na terapię podopiecznych z autyzmem. Udział w Rajdzie jest bezpłatny.

Czytaj więcej: 24 maja zapraszamy na 8. Rajd na Autyzm w Warszawie

KPRP 20140513 PM 536Pierwsza Dama Anna Komorowska i Księżna Danii Maria Elżbieta odwiedziły we wtorek 13 maja 2014 Pierwsze Niepubliczne Przedszkole Terapeutyczne Fundacji SYNAPSIS przy Powsińskiej 56 w Warszawie. Wizyta była częścią wspólnego programu Małżonki Prezydenta RP oraz Księżnej podczas trzydniowej oficjalnej wizyty w Polsce Duńskiej Pary Książęcej Jego Królewskiej Wysokości Następcy Tronu Królestwa Danii Księcia Fryderyka i Jej Królewskiej Wysokości Księżnej Marii Elżbiety.

Czytaj więcej: Małżonka Prezydenta RP i Jej Królewska Wysokość Księżna Maria Elżbieta odwiedziły przedszkole dla...

UWAGA! Ze względu na brak wolnych miejsc nie przyjmujemy już zgłoszeń na konferencję "Osoby z zespołem Aspergera - świat emocji". Przypominamy, że konferencja z udziałem prof. T. Attwooda i dr A. Rynkiewicz odbędzie się 17 maja 2014r. (sobota) w Centrum Konferencyjnym Muranów w Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie przy ul. Anielewicza 6 (wejście od ul. Zamenhofa).

page sercem badzFundacja SYNAPSIS rusza z nową odsłoną akcji „Biegiem na pomoc" łączącej aktywność sportową z niesieniem pomocy dzieciom z autyzmem. Organizator zaprasza do udziału w akcji osoby uprawiające triathlon, bieganie, kolarstwo i inne dyscypliny sportu, ale także kibiców tych dyscyplin. Celem tegorocznej inicjatywy jest promocja wczesnej diagnostyki autyzmu oraz zbiórka pieniędzy na diagnozę i terapię najmłodszych dzieci z autyzmem. Wyrazem solidarności z osobami dotkniętymi tą niepełnosprawnością będzie także zbiórka i dedykowanie im 1 mld uderzeń serc przez członków Klubu „Biegiem na pomoc" na portalu Pulsstory.com.

O AKCJI
- Teraz na pomoc można biec na trzy sposoby. Po pierwsze Nieść Wieść, czyli popularyzować rzetelną wiedzę na temat autyzmu. Jak? Trenując i startując w zawodach w strojach sportowych, które zostającym w tyle przekazują informacje o autyzmie (Szybko! Zwolnij autyzm. Wczesna diagnoza to szansa na samodzielność). Po drugie Sercem Będąc z maluchami z autyzmem, licząc uderzenia serca i dedykując je osobom z autyzmem w ramach Klubu „Biegiem na pomoc" na Pulsstory.com. Po trzecie Wspierać i Zbierać, organizując zbiórki pieniężne, które pomogą prowadzić diagnozę i terapię małych dzieci z autyzmem. Bo wiadomo, że ruch to zdrowie i to nie tylko tych co się ruszają, ale i tych, dla których się to robi - mówi Łukasz Kościuczuk z Fundacji SYNAPSIS.

DLACZEGO NALEŻY BIEC NA POMOC?
Tak jak sportowcy, osoby z autyzmem mają niejeden cel do osiągnięcia, niejedną metę do przekroczenia: od umiejętności nawiązywania kontaktu wzrokowego, odpowiadania uśmiechem na uśmiech, komunikowania się, aż po rekord świata, jakim jest umiejętność samodzielnego życia. Ten rekord mogą osiągnąć dzięki wczesnej diagnozie i odpowiedniej terapii.

- Dlatego w ramach akcji „Biegiem na pomoc" popularyzujemy rzetelną wiedzę na temat wczesnej diagnozy i terapii oraz zbieramy pieniądze na rozwój pierwszego w Polsce programu wczesnego wykrywania autyzmu u maluchów. Aż 15% wcześnie zdiagnozowanych maluchów ma szansę na samodzielne życie w przyszłości, a u pozostałych można znacznie ograniczyć skutki niepełnosprawności – mówi Joanna Grochowska, terapeuta i wiceprezes Fundacji SYNAPSIS, a prywatnie wielokrotna ultramaratonka.

BIEGNĄ Z NAMI
– Pulsstory to portal do ewidencjonowania aktywności. Jesteśmy z „Biegiem na pomoc" ponieważ chcemy uświadamiać, że każdy, kto trenuje, poprawia kondycję tylko wtedy, gdy monitoruje swój wysiłek. Pulsstory promuje jakość treningu. Świadoma i systematyczna praca to lepszy wynik. Podobnie jest z niesieniem pomocy innym – szansa na to by poprawić czyjś los staje się większa, gdy pomoc niesiemy regularnie, a nie przy okazji. Chcemy pomóc trenującym w budowaniu nawyku – zarówno bycia aktywnym jak i niesienia pomocy innym. Tworzymy społeczność osób świadomie trenujących i osiągających wyznaczone cele. Zrzucaj dane z każdego pulsometru i dziel się wynikami! – mówi Magda Bobryk z Pulsstory.com.

Akcję wspierają także organizatorzy zawodów triathlonowych Garmin Iron Triathlon, Susz Triathlon i Enea Tri Tour. Na tych zawodach będzie można wesprzeć akcję m.in. kupując stroje promujące wiedzę na temat autyzmu, dowiedzieć się więcej na temat autyzmu i samej akcji, a także dopingować ambasadorów tegorocznej akcji m.in. Bartka Topę, Marka Kacprzaka, Piotra Nowaka, Tomka Karolaka, Iwonę Guzowską oraz prekursorów paratriathlonu w Polsce Jarka Skibę i Marcina Suwarta. Partnerami akcji są także agencja reklamowa PZL i agencja interaktywna DJ Projekty.

Zachęcamy wszystkich, żeby razem z Fundacją SYNAPSIS zrobili dobry wynik dla osób z autyzmem!