pantwo pawlusowie

Odwiedza nas 165 gości oraz 0 użytkowników.

55 wolontariuszy pomagało przy wspólnej akcji H&M i centrum FACTORY Warszawa Annopol na rzecz Fundacji SYNAPSIS. Koncepcja pop-up store zakłada powstanie sklepu na określony czas. Charytatywny salon H&M funkcjonował w warszawskim centrum ponad dwa miesiące, podczas których klienci mogli zrobić zakupy, złożyć życzenia podopiecznym Fundacji na specjalnie przygotowanych serduszkach lub nabyć przygotowane przez nich rękodzieła.

Do składania życzeń podopiecznym Fundacji zachęcały dorosłe osoby z autyzmem, pracownicy i wolontariusze, którzy opowiadali o działalności fundacji oraz o celu tego przedsięwzięcia.

Ku naszemu zaskoczeniu, na kartkach z życzeniami pojawiły się wpisy po angielsku, francusku, niemiecku, a nawet japońsku. Serduszkowymi rekordzistami okazały się dzieci, które ozdabiały swoje laurki uśmiechami, słoneczkami i innymi wspaniałymi rysunkami.

Zebrane życzenia zostały przekazane podopiecznym Fundacji a dzięki finansowemu wsparciu w wysokości 100 000 zł, możliwe będzie rozszerzenie oferty terapeutycznej Ośrodka „Dom i Praca" w Wilczej Górze pod Warszawą, który jest pierwszym miejscem w Polsce, łączącym pobyty domowe z pracą zawodową osób z autyzmem.

  • serce_h&m
  • HM_serce