Fundacja SYNAPSIS poszukuje rzetelnej, sumiennej, dobrze zorganizowanej osoby, posiadającej wiedzę i praktyczne doświadczenie z zakresu księgowości, której bliska jest misja i wartości Fundacji SYNAPSIS i która gotowa jest objąć stanowisko osoby ds. księgowość.
Zakres obowiązków:
- zadania z zakresu pełnej księgowości, m.in. dekretacja, kontrola, księgowanie dokumentów kosztowych na kontach zespołu 4 i 5;
- uzgadnianie i kontrola rozrachunków miesięczna i roczne zamknięcia;
- pomoc w koordynacji prawidłowego obiegu dokumentów finansowych i księgowych w Fundacji;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków trwałych w budowie;
- tworzenie zestawień i monitoringów w arkuszach kalkulacyjnych;
- prowadzenie i rozliczanie subkont podopiecznych Fundacji;
- monitoring przepisów i pomoc we wdrażaniu nowych rozwiązań finansowo-podatkowych;
- współpraca z Zarządem i kierownictwem Fundacji przy przygotowaniu budżetów;
- wpieranie bieżącej pracy działu księgowego;
- pomoc comiesięczna w sporządzaniu deklaracji JPK;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse);
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku księgowej/księgowego
(preferowane doświadczenie w organizacjach pozarządowych, w tym zarządzanie dotacjami);
- znajomość programu Symfonia Finanse i Księgowość, Symfonia Handel;
- znajomość przepisów podatkowych VAT;
- znajomość obowiązujących przepisów prawnych: ustawa o rachunkowości, przepisy prawa podatkowego oraz ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
Oferujemy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego, nabywania nowych umiejętności.
Mile widziane:
- znajomość prawnych i finansowych aspektów funkcjonowania organizacji pozarządowych;
- odbyte szkolenia z zakresu KSEF;
- doświadczenie księgowe z inwestycjami w trakcie budowy, księgowanie ponoszonych wydatków, odpowiednia kwalifikacja kosztów;
- znajomość rozliczeń finansowych dotacji/projektów.
Zgłoszenia: CV z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@synapsis.org.pl w tytule maila prosimy wpisać „Księgowość”.
Informujemy, że przesyłając dokumenty aplikacyjne wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach, w zakresie niewskazanym w przepisach prawa pracy, przez Fundację SYNAPSIS z siedzibą w Warszawie, ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Mają Państwo prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Fundacji SYNAPSIS na adres e-mail: iod@synapsis.org.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja SYNAPSIS, ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa (dalej Administrator), jako pracodawca. Mogą Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@synapsis.org.pl lub na ww. adres siedziby Administratora. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia przez Administratora procesu rekrutacyjnego. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest obowiązek prawny spoczywający na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). W przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w przepisach prawa pracy podstawą prawną ich przetwarzania w ww. celu jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), która może zostać w dowolnym momencie wycofana. Odbiorcami danych osobowych jest personel Administratora oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Podmioty te mają dostęp do danych tylko w zakresie niezbędnym do realizacji spoczywających na nich zadań. Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przechowywane przez 12 miesięcy.
Przysługuje Państwu prawo do: żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wzięcia udziału w prowadzonym procesie rekrutacji. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia w nim udziału. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.